INFORMACJA

Komisarza Wyborczego w Zamościu II

z dnia 12 czerwca 2020 r.

 

Na podstawie art. 182 § 7 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 i 1504 oraz z 2020 r. poz. 568), w celu powołania w gminie Turobin obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r., Komisarz Wyborczy w Zamościu II informuje, co następuje:

Powszechny Spis Rolny 2020

 

Co to jest spis rolny?
Jest to badanie pełne obejmujące wszystkie gospodarstwa rolne, realizowane raz na 10 lat (poprzedni Powszechny Spis Rolny odbył się w 2010 r.).

Kiedy odbędzie się spis rolny?
Najbliższy spis odbędzie się od 1 września 2020 r. do 30 listopada 2020 r., według stanu na dzień 1 czerwca 2020 r.

Zapraszamy do udziału w debacie dotyczącej Raportu o stanie gminy podczas obrad Sesji Rady Gminy Turobin

raport o stanie gminy

docx

Zgloszenie do debaty

Rozmiar: 13.84 kb
Odsłon : 73
Data dodania: 2020-06-10
docx

LISTA POPARCIA ZGLOSZENIA DO DEBATY NAD RAPORTEM O STANIE GMINY TUROBIN

Rozmiar: 16.20 kb
Odsłon : 102
Data dodania: 2020-06-10
docx

Raport o stanie gminy

Rozmiar: 106.12 kb
Odsłon : 79
Data dodania: 2020-06-18

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że na platformie gov.pl dostępne są następujące elektroniczne usługi wyborcze:

 

  • Złóż wniosek o dopisanie do spisu wyborców – usługa dostosowana do obecnych wyborów prezydenckich;
  • Złóż wniosek o wpisanie do rejestru wyborców.

 

Usługi te dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-uslugi-wyborczej (po skorzystaniu z wizardu można przejść do wybranej usługi).

 

Dodatkowo - w związku ze zmianami legislacyjnymi dotyczącymi głosowania korespondencyjnego - uruchomiliśmy nową usługę:

 

  • Zgłoś chęć głosowania korespondencyjnego (dla osób mieszkających w Polsce).

 

Usługa jest dostępna pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/zgloszenie-glosowania-korespondencyjnego-dla-osob-glosujacych-w-polsce 

 

 

Podobnie jak w poprzednich wyborach, rekomendujemy Państwu przekazanie informacji o statusie procedowanych wniosków wnioskodawcy - e-mailowo lub telefonicznie. Wysłanie takiej informacji wyeliminuje ewentualne nieporozumienia i pozwoli na zmniejszenie liczby zapytań ze strony użytkowników. Jest to szczególnie istotne w przypadku odmowy wpisu bądź konieczności uzupełnienia wniosku.

 

Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt z Departamentem Rozwoju Usług w Ministerstwie Cyfryzacji pod numerem telefonu:  +48 22 245 55 44  lub w kwestiach technicznych z Infolinią Centralnego Ośrodka Informatyki: + 48 (42) 253 54 50 (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc).

Podkategorie