Wójt Gminy Turobin wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Turobin.
Funkcję tę będzie pełniła Pani Aleksandra Ogorzałek.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Gminy Turobin jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Turobin i jednostki organizacyjne Gminy Turobin;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Turobin i jednostki organizacyjne Gminy Turobin;
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy Turobin i jednostek organizacyjnych Gminy Turobin w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Turobin – Aleksandra Ogorzałek
adres do korespondencji: ul. Rynek 4, 23-465 Turobin
telefon: 84 6833335
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.