Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 r , poz. 594 z późniejszymi zmianami) Przewodniczący Rady zwołuje IV Sesję Rady Gminy Turobin VII kadencji.
Sesja odbędzie się w dniu 26 lutego 2015 roku o godzinie 10:00 w budynku Urzędu Gminy Turobin-sala posiedzeń.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad,
2. Stwierdzenie quorum,
3. Uchwalenie porządku obrad,
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji,
5. Ślubowanie nowo wybranych sołtysów wsi z terenu Gminy Turobin,
6. Informacja komisji stałych o pracy między Sesjami,
7. Informacja Wójta Gminy o pracy między Sesjami Rady Gminy,
8. Informacja Wójta Gminy Turobin z realizacji Programu Gospodarki Odpadami Komunalnymi za 2014 r.,
9. Informacja Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z działalności za rok 2014,
10. Wnioski, zapytania, interpelacje Radnych i Sołtysów,
11. Przedstawienie projektów i podjęcie uchwał:
a) w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Turobin,
b) w sprawie ustalenia dopłaty dla wszystkich taryfowych grup odbiorców usług z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Turobin,
c) w sprawie określenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gmin y Turobin w 2015 roku,
d) w sprawie zmiany uchwały Nr VI/32/2011 Rady Gminy Turobin z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,
e) w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały VI/32/2011 Rady Gminy Turobin z dnia 23 marca 2011r. w sprawie zarządzenia poboru podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,
d) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Turobin,
12. Sprawy różne.
13. Wolne wnioski.
14. Zakończenie Sesji.