Piotr Maciąg

tel.: 84 68 33 335 

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Z-ca Burmistrza wykonuje następujące zadania:

  • zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu,
  • bierze udział w Sesjach Rady Miejskiej,
  • koordynuje prace związane z opracowaniem materiałów pod obrady Rady Miejskiej,
  • sprawuje nadzór nad organizacją pracy Urzędu i koordynuje działania poszczególnych Referatów oraz Stanowisk,
  • zapewnia warunki organizacyjne dla sprawnego funkcjonowania Urzędu, a zwłaszcza dba o efektywność i dyscyplinę pracy oraz należyte załatwianie spraw mieszkańców Gminy,
  • wnioskuje w sprawach awansowania, wyróżnienia i karania pracowników,
  • sporządza projekt struktury organizacyjnej Urzędu, w tym opracowuje statuty i regulaminy organizacyjne,
  • sprawuje nadzór na rozpatrywaniem skarg i wniosków,
  • nadzoruje rzetelność i terminowość załatwiania spraw,
  • zapewnia zgodność działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  • wykonuje obowiązki pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością,
  • pełni funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
  • koordynuje prace związane z organizacją wyborów prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych, ławników,
  • koordynuje organizację szkoleń i narad pracowniczych,
  • przygotowuje zakresy czynności dla pracowników, wnioskuje o ustalenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników,
  • nadzoruje podległe stanowiska pracy,
  • współdziała z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie opracowywania statutów i regulaminów, udzielania pełnomocnictw,
  • przygotowuje do zatwierdzenia arkusze organizacyjne prowadzonych przez Gminę jednostek oświatowych oraz koordynuje działania w zakresie organizacji oświaty na terenie Gminy,
  • prowadzi nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów i pism wpływających do Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dekretuje wpływającą korespondencję,
  • podpisuje pisma i decyzje w granicach udzielonego upoważnienia przez Burmistrza,
  • przeprowadza kontrolę wewnętrzną w zakresie ustalonym w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego,
  • nadzoruje prowadzenie dokumentacji związanej z naborem na stanowiska urzędnicze, ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu,
  • koordynuje przeprowadzanie konkursów na wolne stanowiska urzędnicze oraz prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowisk kierowniczych,
  • prowadzi sprawy kadrowe dotyczące kierowników jednostek organizacyjnych,
  • przygotowuje ocenę pracy dyrektorów szkół,
  • wykonuje inne czynności powierzone przez Burmistrza